jueves, 24 de marzo de 2011

Donar i rebre

Sóc Maria Pilar Sànchez Arona i fa un temps, vaig escriure un missatge per comunicar-vos que començava a fer de voluntària a la Pastoral de la Salut. Vaig els dimecres a la residència de gent gran de Viladecans.

Bé, ja porto tres setmanes i us haig de dir que em fa sentir molt bé poder fer aquest acompanyament als avis i àvies del centre, llegir l'Evangeli i donar la comunió. Encara haig d'aprendre molt però anirem fent camí. És un regal per a mi poder compartir aquesta estona amb ells i m'ajuden a entendre i acceptar moltes coses de la vida diària.

També vull donar les gràcies a les meves companyes, Carme, Janina i Merche pel seu acolliment i per les seves paraules d'amabilitat i suport, un petó maques!!!


Una salutació per a tots i totes i fins aviat!
Maria Pilar

1 comentario:

  1. Hola Pilar,
    Em fa molt contenta llegui aquest comentari, i mes formar part d’aquest grup de persones que sense esperar res,
    fan gaudir de unes estonetes plenes d’alegria, de companya, i uns moments de retrobament amb les seves creences.

    ResponderEliminar