jueves, 22 de septiembre de 2011

Camins per la Fe. Reflexió de la visita al temple de Fátima

Desprès de llegir les lletres d’en Joan, volia fer la meva reflexió i el meu comentari sobre la la meva visita a Fátima, que m'ha canviat, m’explico: aquest estiu, amb uns amics, el meu espòs i jo vàrem visitar Portugal, i ciutats tant importants com  Lisboa, Coimbra, Natzarè... i Fátima. La veritat es que no em seduïa molt visitar Fàtima, preo si que pensava que ja que estàvem a prop era qüasi d'obligació passar a fer una visita en un lloc de devoció i de forta creença, el lloc en si es immens. molt gran, grandiós, amb molts espais dedicats a l’oració i la veritat que de gent, deunidó.

Al Santuari de Fátima, amb l'Antònia Sánchez i en Ciscu Oller.

Em va sorprendre la gent que feien el camí que anava des de el pavelló d'oració fins on hi havia la imatge de la Mare de Déu de Fatima, el camí el feien de genolls, per complint les promeses fetes. Jo en tot allò hi vaig veure un lloc de comerç, una fabrica de fer diners, fred, pero desprès de la experiència que explica en Joan em dic: la Fe i els camins que ens porten a Jesús son molts, uns hi arribem d’una manera i els altres d’una altre i el mes important es arribar-hi.
  

No hay comentarios:

Publicar un comentario