miércoles, 10 de septiembre de 2014

Fent un resum del que ha estat l’estiu

  Fen un exercici del que ha estat aquest estiu he sentit un cansament de cost important, m’he adonat que em faig gran, ja he de començar a pensar que les coses potser les he de fer mes a poc a poc, i que el que no es fa avui ho faré demà i sinó demà passat o no ho faré i no passa res.

Fent un resum del que ha estat l’estiu puc dir que em sento molt feliç, ha estat un estiu de convivència amb la Mare, els germans, fills, nets, nebots, renebots... pensant-hi  fa que en caiguin unes gotes dels ulls en cert gust salat i a la vegada molt dolsa, AQUEST ANY encara hem pogut gaudir de la companyia de la mare 93 anys son molts anys.
“Mare tens 93 anys ” encara que la teva vida, la teva historia, els teus records estan ja en un raconet fosc  molt endins de la teva memòria, encara ens fas sentir el teu amor, la teva companyia, ens renyes si alguna cosa no et sembla be, rius i cantes, jugues i t’enfades amb els teus besnéts....
Com cada estiu els meus germans i jo mateixa tenim la sort de seguir gaudint de la companyia de la nostra estimada MARE a la casa on juntament amb el pare vam creixa, jugar, riure i també plorar.
Ara compartim amb els nostres fills i nets un espai que en el seu temps ho vàrem fer com a nens, fills i nets dels nostres avis.
Os vull explicar: a casa nostra em estat una família Cristiana i creien, i es cert que els avis ens van ensenyar a resar i la mare va ensenyar als seus nets .... ara som nosaltres que al posar la mare al llit,  ens assentem  al seu costat i resem la oració que ella resava amb els seus nets:

Aquest llit em fico 7 àngels m’hi trobo, 3 els peus 4 al cap
La verge Maria al meu costat,
MONTSERRAT dorm, reposa,
 no tinguis por de cap mala cosa si cap mala cosa et vol tocar
la Mare de Déu et guardarà.
Nostra Senyor tens per Pare,
La Mare de Déu tens per Mare,
Sant Josep per companyó,
bona nit que Déu ens do.

La mare no recorda el nom dels meus germans ni el meu,
però SI recorda aquesta oració.


No hay comentarios:

Publicar un comentario